Thursday 28 April 2011

Cantik Atau Buang Tebiat

Assalamualaikum and good (choose the right time when you read this blog)...

Aku baru balik dari makan nasi lemak ayam kampung dengan member-member aku kat Tasik Celaka Cempaka. Alhamdulillah kenyang, boleh tahan sedap nasi lemak kat situ cuma agak mahal la. Nasi lemak tu harga 7 hinggit tunai. Mahal kan. Nasib baik ayam dia sedap sebab aku suka sangat makan ayam. Shuke, shuke, shuke...

Lepas balik bilik, aku terus online. Buka fb layan kawan-kawan aku yang tak cukup kasih sayang jap. Tiba-tiba aku teringin nak cari benda-benda pelik and then aku jumpa gambar-gambar ni. 



Fuyooo... Lepas ni boleh la jalan 90 km/jam



Macam kaki betul kan tapi kaki aku lagi lawa la..



Yang ni pun macam betul...



Ingat Fasha Sandha je boleh pakai bikini? Kaki pun nak pakai tau ..



Yang ni macam bangang...




Siapa yang suka music, beli la kasut ni. Masuk jamban pun ada background music..



Cantik ke? Emmm...



Not bad. 2 in 1..



Kat mana ada jual selipar ni? Aku nak beli la sebab aku suka online fb. Hehe. Kalau dulu intenet di hujung jari, sekarang intenet di hujung kaki...



Adakah terlalu moden menyebabkan manusia makin bijak atau makin buang tebiat? Tepuk dada, hantuk kepala. Sekian.







3 comments: