Friday 29 April 2011

My Last Paper As Second Year Student

Assalamualaikum and good (choose the right time when you read this blog)...


Aku dah tak sabar nak habiskan exam untuk sem ni. Bagi aku tahun 2 teramat la tension. Setiap weekend ada fieldwork, setiap minggu ada 4 lab dan setiap minggu jugak la aku kena submit 4 report. Kalau kat matrik dulu report boleh copy and paste je, bila dah masuk u lain doe. Lecturer dah tau taktik student kot. Asal ada sama sikit nak potong markah. Kacau line betul. Aku memang dah tak sabar nak habiskan sisa-sisa tahun dua aku. Hari ni, tepat jam 8.30a.m. aku ada exam remote sensing. Sebab just 40% je final, aku pun study la last minutes, buat cukup syarat je. Tiba-tiba nebes lak. Hoho. Wish me luck okey!








p/s : Aku dah sedia untuk berperang. Agak-agak banyak tak soklan yang mati kena tembak dengan aku? Huhu

No comments:

Post a Comment