Wednesday 27 April 2011

Header Baru

Assalamualaikum and good (choose the right time when you read this blog)...


Halo, halo, halo. Selamat melarokan diri dengan blog aku. Tengok tajuk entri pun korang dah tau aku nak cakap pasal apa kan. Yup, blog aku ada header baru. Apa tu header? Header tu kepala kau kalau korang nak tau, definisi header bermaksud, emmmm. Aku pun tak tau. Haha. Korang tengok sendiri la yang kat atas tu. Lawa tak header aku? Apa? Aku lagi lawa? Awww.. (abaikan ekspresi muka aku).


Header ni aku buat sendiri guna adope photoshop paint sudah. Korang ingat senang ke nak buat header lawa macam ni? Susah der. Lama aku buat benda alah ni, 3 purnama baru siap tau. Nah, aku tipu je. Aku buat tak sampai 10 minit. Even simple, tapi sesuai la setakat nak letak kat blog mentah aku ni. Kalau ada siapa-siapa yang berminat nak tempah buat header blog kat aku, sila dail 999 (gue enggak akan bertanggungjawab kalo pak polisi cari' in lo).


.
.
.
.
.
.
.
.



Taraaaa.... Eh,eh. silap letak gambar..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Tat tara taraaa.. Yang ni baru betul header baru aku. Amacam? Lawa kan. Apa kau cakap? Macam lukisan budak sindrom down??? grrr~





p/s : Ekceli aku tak pandai guna adope photokedaishop. Hehe.

No comments:

Post a Comment